Sunday, January 9, 2011

Semester Dua

Walaweh tajuk cannot go maa. Haha. Sekarang ni dah jd senior skeyt wehh,xde la rase diri ini kecik sgt. :) Dah dekat seminggu dah,and kelas2 dah start,ass-signment pon dah berlambak2. So sape2 je yg ckp masscomm senang,xbz ke ape,f%^#@! la. Mane ade senang,xbz kejadah. Awal2 dah ade menatang nak buat,ass-signment xleh lg senang plak tu,homework lg. Aduyai. Pastu part 2 dah kene buat event jgak,blaja subject baru. Perghh,parah aku.

Kan senang kalau xde sume menatang ni? Haishh. Aku suke dok melaka ni,tp bila dah byk keje,jd nyampah plak. Hehe. Ni la org Melayu,dah senang,nak lg senang. Tak paham aku. Lalalala~~ Anyway,aku xde la mls sgt,just berat otak and tgn je nak bergerak buat ass-signment tu. Kalau kaki tu rajin la jgak bergerak g melepet kat kafe ke,g pasar mlm ke ape2. Tp xpe la,dah aku pon pilih course ni kan,trime jela. (The best part,xpyh blaja math. Hahaha). So,tu jela kot. Setakat ni xde byk bnde nk report.

Owh btw,baru je ngedate smlm. Hehe. Kpd rakan2 yg ade long distance r/ship,jgn jeles eh? Mek blh jmpe die everyweek. Hahaha. Okay la anak2,tu jela kisah aku hari ni. Later2 la eh. XOXO.

No comments:

Post a Comment