Friday, December 31, 2010

Bye bye 2010. Hello 2011. :)

Finally 2010 nak melabuhkan tirainye. Perghh ayat skema berabes. :) But then i wont forget about 2010,the bittersweet memory. There just too many thing happened to me,both good and not-that-good. Btw,im kinda happy with my life now.BTW, I just came back from hanging out with my bestie. Melepet lame gler td. Berbincang,nyeyembang,cecite sume la pkok pangkalnye. Pasni susah mau jumpe dah. Haishh. Goin to miss each one of them. They're the greatest friend among all.

Ain & Dina <3

Enough with friend. Hehehe.Anyway,what a great life im living right now. Last week baru berholiday dgn fam. Kat PD je pon. Who cares maa. Janji ktorg pergi as a big happy family. Although ade yg xdpt join atas sbb2 tertentu,its okay. Sume dah bz skrg, dah keje, dah nak msk skola. Ape2 jela. Aku xpnh ckp aku syg family aku sbb agak2 malu la jgak (poodah!). Kat sini jela blh shout out loud. I LOVE MY FAMILY sangat2. Syukur alhamdulillah aku dikurniakan fam aku ni. Sume cukup sifat,cukup bilangan,lengkap ade ayah,mak,abg,akak,adk laky and adk ppuan. And not to forget my lovely and cutey niece and nephew.
Gmbr convo Kak Zaty (Pergh bape lame baru nak ltk sini. Xde kene mengene dgn post)


  
Daniella & Mommy (Kak keem semak!)



Rayyan (jgn tgk muke aku.)

See? I told ya im havin a great life now. U dont believe me thats okay. HAHAHA. Ntah pape aku mengarot. Nnti la aku cecite nyenyembang lg dkt sini. Mase skrg dah pkul 3:40 am,baek membute skrg. Esok luse wa update la klau rajin. XOXO,Zyma.


No comments:

Post a Comment